Γεννήθηκε το 1977. Σπούδασε Ζωγραφική και Ιστορία της Τέχνης στο Parsons School of Design στο Παρίσι (1994). Συνέχισε τις σπουδές στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Slade School of Fine Art στο  Πανεπιστήμιο Λονδίνου (U.C.L.) και το 1998 στην École Nationale Supérieure des Beaux-Αrts του Παρισιού μέσω του προγράμματος ανταλλαγής Erasmus.

Ατομικές Εκθέσεις

  • 2008 Ατομική έκθεση ζωγραφικής, Galerie Thuillier, Παρίσι, Γαλλία
  • 2003 Ατομική έκθεση ζωγραφικής “Intra”, Γκαλερί Μορφή, Λεμεσός, Κύπρος
  • 2002 Ατομική έκθεση ζωγραφικής “Ad Intra”, Γκαλερί, Γκλόρια, Λευκωσία, Κύπρος

Ομαδικές Εκθέσεις

  • 2010 Ομαδική Έκθεση, Αρχαιολογικό Μουσείο, Λεμεσός, Κύπρος
  • 2008 Galerie Thuillier, Festival D’Arts Plastiques Franco-Japonais, Παρίσι, Τόκυο, Γαλλία, Ιαπωνία
  • 2008 Salon Art-Shopping, Μουσείο του Λούβρου, Παρίσι, Γαλλία
  • 2008 Silks Gallery, Λεμεσός, Κύπρος
  • 2007 Ε.Κ.Α.Τ.Ε., Πινακοθήκη Λεμεσού, Κύπρος
  • 2007 Salon Art-Shopping, Μουσείο του Λούβρου, Παρίσι, Γαλλία
  • 2006 Art Metz, Metz, Γαλλία (ετήσια διεθνής έκθεση μοντέρνας τέχνης)
  • 2006 SM’ART, Aix en Provence, Γαλλία (διεθνής έκθεση μοντέρνας τέχνης μεσογειακών λαών)
  • 2006 Salon Art du Nu, Espace Chamberret, Παρίσι, Γαλλία
  • 2006 Galerie Thuillier, Παρίσι, Γαλλία
  • 2003 Γκαλερί Μορφή, Λεμεσός, Κύπρος
  • 2001 Ε.Κ.Α.Τ.Ε., Πινακοθήκη Λεμεσού, Κύπρος
  • 2000 Ε.Κ.Α.Τ.Ε., Πινακοθήκη Λεμεσού, Κύπρος
  • 1999 Πτυχιακή έκθεση, Slade School of Fine Art, Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο

Βραβεία/ Διακρίσεις

  • 1999 Α’ Πανελλήνιο Βραβείο Ζωγραφικής, Όμιλος Επιλογή, Ελλάδα

Το πρόσωπο της βροχής

Με σύνεργά της μια πληθώρα από μικτά υλικά όπως το μελάνι, το παστέλ, το κάρβουνο και το ακρυλικό, το λάδι σε συνδυασμό με την άμμο και το λιωμένο κερί, η Λουκιάνα Παπαδοπούλου εναποθέτει στο χαρτί ή στον καμβά τη ρευστότητα και τη διαφάνεια του νερού μέσα από την οποία ξεπροβάλλουν αχρονικές γυναικείες φιγούρες και προσωπογραφίες σε στάση μοναχικής αναπόλησης, ανάπαυσης, κατάνυξης, ερωτικής έκστασης ή περισυλλογής.

Χαραγμένη επάνω τους η πατίνα των καιρών που γκρεμίζει τα όρια του χώρου και του χρόνου και καταργώντας τον όγκο, σπάζει τα σύνορα ανάμεσα στη φόρμα και το εμπεριέχον φόντο. Σε μια τελετουργική διαδικασία πολλαπλών χρωματικών επιστρώσεων και αναμίξεων, που πέφτουν πάνω στη ζωγραφική επιφάνεια σαν σταγόνες βροχής, σε διαβαθμίσεις πρασινογάλαζες και γήινες, η ζωγράφος καταφέρνει να επιτύχει τον υγρό ανασχηματισμό των μορφών, ν’ αποσυνθέσει τη στερεότητα και την πυκνότητα της ύλης για ν’ αποκαλύψει μέσα από την υδάτινη διαύγεια την άλλη, την αθέατη όψη των πραγμάτων.

Δρ. Νάτια Αναξαγόρα

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive our latest news and updates.

You have Successfully Subscribed!